Ahad, April 17, 2005

perkembangan terkini lagi

OK. ini cerita terbaru mengenai REUNION2005.

1. ramai yang telah mendaftar (dan membayar). namun begitu lebih ramai lagi yang belum. jika trend ini berlanjutan, objektif kami untuk mengumpulkan sebahagian besar daripada bekas-bekas pelajar sekohort dalam satu majlis mungkin tidak akan kesampaian.

ingin ditekankan lagi bahawa tarikh tutup pendaftaran adalah 1 Mei 2005. jika anda bercadang untuk membayar pada hari REUNION2005 jangan haraplah kami akan menerima anda kerana pada masa itu jamuan makanan, bilangan kerusi dan sebagainya telah terlebih dahulu di'booking' untuk yang telah mendaftar pada masanya.

perlu diingatkan sekali lagi bahawa duit pendaftaran anda itu akan digunakan untuk menempah tempat dan membeli jamuan makanan selepas 1 Mei 2005. jika banyak duit yang kami terima, maka tempat pon akan best dan makanan pon akan banyak. dan jika duit mencukupi kami akan menjemput artis jemputan dengan set persembahan yang lengkap. jadi semuanya bergantung kepada anda.

saya perlu menekankan perkara2 ini kerana ramai yang berpendapat bahawa mereka boleh senang-lenang membayar pada hari REUNION2005 diadakan.

lagi satu, jika anda fikir RM15 adalah satu yuran yang mahal, fikir lagi. saya mengambil kata2 seorang rakan setelah beliau mendengarnya "15 ringgit tu mahal? nak makan ape? ingat ni jamuan sekolah ke?" jika anda tidak percaya tanyalah sesape yang telah menghadiri reunion dan tanyakan berapa yuran yang dikenakan.


2. kami memerlukan beberapa sukarela untuk mengetuai AJK2 tertentu untuk melicinkan lagi proses menjayakan REUNION2005. jika anda berminat dan fikir anda berdedikasi, rajin dan juga berwibawa anda diminta untuk menghubungi mohd fahmi di nombor yang telah ditulis pada entry2 lepas ataupun emel kepada azizul.


3. satu sesi slideshow pada REUNION2005 sedang dalam perancangan dan kami memerlukan bantuan anda. sekiranya anda mempunyai gambar-gambar semasa di sekolah dulu dan anda ingin mengembalikan nostalgia lama pada reunion nanti, silalah scan kan gambar-gambar itu dalam format jpg sekurang2nya dalam resolusi 1024x768 piksel dan emel kan ke azizul[at]gmail.com


terima kasih. kerjasama anda amatlah diperlukan.

Tiada ulasan: