Rabu, April 06, 2005

soalan dan jawapan lagi

ya... berikut adalah soalan dan jawapan lagi. nak tanye apa tanye lagi kat azizul
orang kata malu bertanya sesat jalan...

sebenarnya yang kena datang tue budak SMKSS yang ape?? means, sume budak2 form5 2002 @ budak2 baya kite yang penah sek kat situ dari 1998-2002?? even diorang dah pindah sek lain??

yang kena datang adalah budak SMKSS yang bertocang dan mempunyai lima ringgit di dalam dompet mereka. sebenarnya REUNION2005 adalah untuk semua yang pernah bersekolah di smkss antara tahun 1998 hingga tahun 2002. dengan kata lain yang mengambil spm pada 2002 (tak semestinya di smkss) dan kebanyakannya berumur 17 tahun pada tahun itu. tak boleh kata semua sebaya kerana ada yang setahun lebih tua atau setahun lebih muda. majlis ini adalah untuk semua pelajar form 5 2002 dan juga untuk yang telah berpindah pada bila-bila masa. kepada mereka yang tiga tahun di smkss, ataupun dua tahun, ataupun setahun, ataupun sebulan, anda semua dijemput hadir. jangan malu-malu jangan segan-segan. kedatangan anda dialu-alukan. lebih ramai lebih meriah. sila daftar sekarang. kemasukan hanya akan diterima kepada mereka yang telah mendaftar dan membayar sebelum atau pada tarikh akhir pendaftaran.


pengiring yang kami boleh bawak tu sape?

ha... maksud pengiring di sini adalah sesape yang nak ikut anda di REUNION2005 dan mereka bukanlah dari batch yang dimaksudkan. sesapelah. emak ke bapak ke adik ke atuk ke makcik ke jiran ke. boipren atau gelpren tu boleh gak tapi jangan buat maksiat plak mase kat sane. kami taknak tanggung. sumer dah beso panjang taulah jage diri ye tak? walau sape pon anda nak bawak anda tetap kene bayarkan untuk depa RM15 sekepala. tapi taknak bawak pon takpe.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hai..
aku nak tanya sikit.kalau kita buat kat lua kan more fun because kat skolah mcm terikat dgn undang2 sekolah dan mungkin aktiviti kita tak dapat buat banyak2 or entahlah..
harap pertimbangkanlah..

terima kasih

assalamualaikum..

Tanpa Nama berkata...

tempat kite nak buat ni sumer bergantung kepada berapa orang yang daftar. kalau 50 orang je, takkan nak buat kat grand ballroom hotel pulak. jadi daftar lah sekarang dan ajak member2 yang lain.