Rabu, Mei 11, 2005

ABC

assalamualaikum dan salam sayang.

pertama sekali aku nak memohon maap kerana tidak mengemas kinikan blog ni dengan kerap. aku baru pulang dari hutan amazon mengutip sampel2 siput.

ok. mari kite tengok ape perkembangan reunion kite ni.

A untuk ayam
atas permintaan ramai, tarikh tutup pendaftaran telah dilanjutkan hingga ke 20 Mei 2005. jadi sape yang blom daftar lagi tapi ingin join reunion ni, tak reti2 lagi ke nak daftar?

tapi (ade tapi lagi) anda boleh bayar selepas 20 Mei, namun bayaran yang akan dikenakan adalah RM30 sorang. dengan syarat sila bagi name anda dan konpemkan anda akan datang sebelum 20 Mei.

sebagai rumusan:
daftar sebelum 20 Mei: RM15 seorang
daftar selepas 20 Mei: RM30 seorang (tetapi bagi nama dulu sebelum 20 Mei)


B untuk bola
senarai nama yang dah daftar yang bergerak2 kat atas tu adalah sebahagian je. ade ramai lagi. bagi yang name die takde kat atas tu jangan kecik hati lak. sape suruh tak isi borang lepas bayar. kan dah takde name kat situ. tapi aku akan menambahnya sedikit demi sedikit.


C untuk cawan
alamak aku dah lupe nak tulis ape lagi. oklah lain kali aku tambah lagi. ape2 soalan emelkan ke azizul. ataupun hubungi talian hotline fahmi.


D untuk dodol
ha...baru ingat satu. korang jangan la menyalah gunakan tag-board kat sebelah kiri ni. aku boleh jejak sape yang tulis mesej2 tak senonoh ni. dan aku bleh delete ape2 mesej semahu aku. walaupun ko gune nickname tapi aku tau siape kamu. hahahaha.... (gelak jahat). oleh itu, berhati-hati.


E untuk erra fazira
oklah sampai di sini saje untuk kali ini. aku nak balik rumah minum kopi 3-in-1. marilah bersama-sama menjayakan reunion ini. buktikan bahawa seri sepang pon boleh buat gak. hendak seribu daya, taknak seribu dalih.

bak kata m. nasir dalam pgl:

setapak melangkah, dua tapak ingatan kanda kepada adinda.

layar berbelok-belok,
sawah dibongkar di tempat tenang,
yang tinggal hati tak elok,
yang pergi hati tak senang.

wassalam...

1 ulasan:

hadi berkata...

asyik takde komen je. biar aku je yang bagi komen.

selamat hari lahir.
beberapa hari lagi.
tapi sayang...
dirimu tidak tahu
diriku tahu...

(puisi jiwang di atas tidak ade kene mengena dengan yang hidup ataupun mati)