Isnin, Julai 14, 2008

Update!!



Assalamualaikum.

Alamak! Sori la rakan-rakan sebab dah lama tak update.

So, straight to the point.

Gathering Sabtu ni jadik. Mula pukul 11 pagi.

Sapa yang belum bayar, bolehlah membayarnya kepada Adham atau Jaja atau Fahmi ataupun Hadi.

ataupun di bank-in ke akaun

Mohd. Fahmi bin Yusoff
CIMB Bank
12360013049529

(Sila simpan slip bank yang diberi.)

Bagi yang tak tahu jalan ke Bagan Lalang ataupun tiada kenderaan untuk ke sana, pagi tu ada grup convoy. Rasanya depa nak kumpul kat stesen bas yang tak digunapakai tu. Nanti aku tanya pastu bagitau korang kat blog ni.

Itu je kot. Kalau inginkan lebih info, silalah tanya orang-orang yang aku sebut di atas. Aku hanya boleh update blog ni paling awal pada hari Khamis kerana aku akan outstation. Haha.

Rakan-rakan. Ingin aku ingatkan diri aku sendiri pastu anda semua. Untuk gathering kita ni, niat kita kena betul. Walaupun dibuat di Bagan Lalang ke mana-mana ke. Walaupun nanti ada masalah teknikal ke, hujan ke. Kalau niat betul, insyaAllah semua jalan dan semua enjoy. Janganlah banyak sangat komplen. Bagan Lalang tak best la, kenapa tu la, kenapa ni la. Tak kuase I.

OK la. Minta maaf ye kalau ada yang terasa. Bukan apa, benda baik.

Marilah kita menjayakan gathering kita ni.

Orait geng.

Jumpa lagi.

Tiada ulasan: